Ofte stillede spørgsmål

Det er på eget ansvar at indsende produkter med garanti. Garantien fra producenten ophører, hvis der bliver udført reparationer eller rensning på enheden.
Vi gør vores bedste for at finde frem til fejlen i enheden, i enkelte tilfælde er det svært at sige, hvad problemet skyldes. Du betaler derfor kun for diagnosen af enheden. Vi vil stadig komme med et bud på, hvad det kan skyldes.
Vi arbejder primært i postnumrene 3000 - 3150, i Helsingør tilbyder vi i øjeblikket gratis kørsel, hvis du har en opgave udenfor disse områder så, vil et ekstra kørselsgebyr gælde.
Vi priorterer tid højt, vi henter primært næste dag ved bestilling, og afhængig af type af enhed og reparation, vil de fleste produkter såsom mobiltelefoner blive leveret igen samme dag.
I spillekonsoller, er det et stort problem at blæseren larmer, og at kølepastaen er tørret ud. Vi skiller hele konsollen ad, og renser for alt støv, og ny kølepasta bliver monteret.
Vi erstatter naturligvis delen der går i stykker, og reparationen for denne bliver udført gratis.
Vi afhenter og levere primært på kundens adresse, men i enkelte tilfælde (ved aftale), kan kunden aflevere direkte på vores adresse, hvis dette letter kundens belastning.
Vi tager, kontant, mobilepay, kortbetaling(terminal), kortbetaling(online) og bankoverførsel.

Har du ikke fået svar på dit spørgsmål? kontakt os